- News
Arabia Saudyjska rozpoczyna kampanię turystyczną “Ta ziemia wzywa
Nowa saudyjska kampania turystyczna ilustruje miejsca i krajobrazy, które czekają na odwiedzających w królestwie, "Sercu Arabii".
Podsumowanie artykułu:
- Arabia Saudyjska rozpoczyna nową kampanię zatytułowaną "This Land is Calling", prezentującą różne i ekscytujące krajobrazy i miejsca, które czekają na odwiedzających.
- Kampania podkreśla szerszy cel królestwa, jakim jest dywersyfikacja gospodarki z dala od ropy naftowej i przyciągnięcie 150 milionów turystów rocznie do 2030 roku.
Arabia Saudyjska uruchomiła uruchomiła nową kampanię turystyczną na powitanie turystów.
W środę, 28 sierpnia, narodowa marka turystyczna królestwa, “Saudi, Welcome to Arabia”, zaprezentowała swoją nową międzynarodową kampanię.
Ziemia wzywa
Kampania o nazwie “This Land is Calling” zawiera około dwuminutowy film.
Jego bohaterką jest kobieta, która odkrywa nową krainę, Arabię Saudyjską, pełną zdumienia.
W królestwie widzi nietknięte i niezbadane zabytki, cuda architektury, które “przeczą logice” i są “zamrożone na epickich wydmach”.
Wideo przedstawia różne saudyjskie tereny, od pustyń i zaśnieżonych krajobrazów po dziewicze wody.
Obejmuje to lokalizacje Morze CzerwoneAl-Ula, Rijad, Jeddah, Aseer i Diriyah.
Następnie, w drugiej części filmu, podróżniczka wychodzi na ruchliwą ulicę wypełnioną mieszkańcami.
Następnie łączy spojrzenie z tajemniczą kobietą zaglądającą jej przez ramię i wchodzącą do przejścia.
Wreszcie, zaciekawiona, bohaterka podąża za nią i jest przerażona, gdy widzi majestatyczną strukturę.
“Byłam pierwsza, ale nie będę ostatnia” – mówi w filmie.
“Ta ziemia wzywa”.
Serce Arabii
Kampania Arabii Saudyjskiej “This Land is Calling” skierowana jest do odbiorców w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Film przedstawia królestwo jako “Serce Arabii”. Za produkcję filmu odpowiada francuska agencja kreatywna BETC (Babinet, Erra, Tong Cuong). Agencja z siedzibą w Paryżu jest firmą świadczącą kompleksowe usługi strategiczne i kreatywne dla marek. Minister Turystyki i Prezes Zarządu Saudi Tourism Authority, Jego Ekscelencja Ahmed Al Khateeb zauważył: “Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaprosić świat do odkrycia tętniącej życiem ewolucji Arabii Saudyjskiej”. Ponadto zauważył: “Ta kampania jest świętem wyjątkowej mieszanki uświęconych tradycją tradycji i najnowocześniejszej nowoczesności naszego kraju”. “Podczas gdy pracujemy nad Saudi Vision 2030, naszym celem jest podkreślenie innowacyjnego ducha Królestwa, bogactwa kulturowego i oszałamiających krajobrazów oraz pozycjonowanie się jako jedno z najważniejszych miejsc turystycznych na świecie. Cieszymy się, że możemy dzielić się wizją, w której nasze historyczne skarby i współczesne osiągnięcia tworzą niezapomniane wrażenia dla odwiedzających z całego świata”.
Zaproszenie Arabii Saudyjskiej dla świata
Tymczasem dyrektor generalny i członek zarządu Saudi Tourism Authority Fahd Hamidaddin pochwalił film “This Land is Calling”.
“This Land is Calling” to oszałamiające wizualnie zaproszenie dla świata od Saudyjczyków.” “Opracowany dzięki spostrzeżeniom zebranym od odwiedzających kraj, film jest odą do hipnotyzującej dwoistości naszej historycznej przeszłości i naszej ambitnej przyszłości” – dodał.
“Odzwierciedla nasze dążenie do doskonałości – cykl ciągłego uczenia się, zakorzeniony w danych, gdy iterujemy i rozwijamy naszą ofertę, aby ułatwić naszą trajektorię wzrostu jako miejsce docelowe z wyboru dla wszystkich”. “Dzięki tej kampanii mamy nadzieję rozpalić ciekawość podróżnika, który pragnie emocji związanych z zupełnie nowym doświadczeniem – czy to w kulturze, przygodzie, sporcie czy rozrywce”.
Ponadto Hamidaddin podkreślił również wzrost liczby osób odwiedzających Arabię Saudyjską z określonych krajów.
“Arabia Saudyjska cieszy się gwiezdnym wzrostem popytu, będąc świadkiem 73-procentowego wzrostu średniej rocznej liczby turystów z Europy i Stanów Zjednoczonych, a my nadal współpracujemy z lokalnymi i globalnymi partnerami, aby zwiększyć i wzbogacić naszą ofertę, aby 150 milionów turystów, których powitamy do 2030 roku, mogło naprawdę doświadczyć pulsującego serca Arabii” – powiedział Hamidaddin. Kampania “This Land is Calling” podkreśla szerszy cel Arabii Saudyjskiej, jakim jest przyciągnięcie 150 milionów turystów rocznie do 2030 roku.
Ponadto wspiera ona cel dywersyfikacji saudyjskiej gospodarki z dala od bogactwa generowanego przez ropę naftową. Zdjęcie: YouTube/Visit Saudi